46

LEGENDS SCHOOL EPISODE 10

Thank you for watching this video. I hope you can be entertained: D

If you have suggestions and input, I can comment below: D

random comments, will be posted at the end of the video
Thank you for all the support

Support this Channel by Subscribing and sharing my video links on your social network, is very helpful!

Follow my Instagram too:
https://www.instagram.com/rizalsapitra/

Don’t forget like, share, comment this video if you like, and subscribe to this channel, of course: D Love you

Skill Soloz Melampaui Zxuan !!! Hanya Soloz Yang Bisa Tornado Fanny Segila ini !!! Mobile Legends

Previous article

BOCAH FANNYNYA FANNY DARAT WKWKWK – MOBILE LEGENDS INDONESIA

Next article

You may also like

46 Comments

  1. 7:00 Claude talk to Lesley
    Claude answer:why alu join
    Us?
    7:08:Alu:NANI?!OMAE WA MOU
    SHINDEIRU
    7:11:OOPS
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  2. BIG JUGG HANABI INLOVED WITH HAYABUSA ONE LUCKY BASTARD

  3. You play fortnite too?

  4. Why your so gourgeous fanny๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  5. Di subtitle indo kan juga bisa

  6. Kak bahasa indonesia dong…aku nggak ngerti soalnya….

  7. Title of opening and ending song pls

  8. Yah Yah ngagantung amat mang ๐Ÿ˜“

    Btw Naru nya kapan muncul kang?

  9. Bikin video lanjutan nya dong kak๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

  10. Keren bgt ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

  11. Kpn episode ke 11 keluar nih

  12. alucard ketemuin dong sama miya๐Ÿ™๐Ÿ™

  13. I wonder why lesley with claude it should be lesley with gusion oh my ๐Ÿ˜…

  14. LESLEY AND CLAUDE LOOKS LIKE A FRIEND RIGHT?

  15. kak bisaga video nya dipanjangin sedikit habisnya singkat banget

  16. Y Lesley is not with me?

  17. Busuk nya video nya

  18. 11:54 look Miyaโ€™s back

  19. Op 16 naruto shippuden

  20. episode 11plz luv ur videos thank u

  21. Goblok amat si yg buat video ini. Masa ga ada suaranya gitu

  22. Claude : hey Lesley, kenapa org itu ikut dengan kita (bicarain alucard)
    Lesley : aku tidak tau, mungkin dia kesepian

    *Alucard liat
    Dua dua Auto buang muka ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  23. Nice story but short story

  24. Fanny lari? Berati fanny darat dong!?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  25. Miya X Alucard pleaseeeee

  26. Bagus banget ditunggu kelanjutannya

  27. Bhasa nya ndonesia dong

  28. Videonya. Seru banget

  29. Gmana character naruto termasuk dalam mobile legends

  30. Gw ada prtnyaan

  31. Nice opening silhoutte

  32. When Alucard Will fight demon?

  33. Where is Helcurt ?

  34. Gusion hairstylist please and lesley ๐Ÿ™

  35. Bang animasi nya bagus sih tapi perpanjang ya durasi nya sampai duapuluan lah biar seru

  36. Wow fanny cantik sekali sama kagura

  37. Apaan inisih kok sedikit amat… Kumohin pelama plisss

Leave a reply

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

More in Videos